کاخ بزرگ بانکوک

بانکوک کلکسیونی از جذابیت های تاریخی ، سنتی و مدرن است که هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این زیبائی ها با تور بانکوک همراه می شوند . کاخ بزرگ بانکوک (Grand Palace Bangkok) یکی از شناخته شده ترین دیدنی های تایلند است که طرفداران زیادی دارد برای آشنایی بیشتر با این بنا می توانید با سفر آفرین همراه شوید .


درباره کاخ بزرگ پادشاهی در بانکوک

کاخ بزرگ بانکوک مجموعه ای است از ساختمان های متنوع که برخی از آن ها به سبک سنتی تایلندی و برخی دیگر نیز با بهره گیری از سبک اروپایی ساخته شده اند . این کاخ با قدمتی بیش از 230 سال به منظور اقامت پادشاهان تایلند ، عوامل دربار و مجریان دولت بنا نهاده شد و بعد از اینکه پادشاهان محل زندگی خود را به مکانی دیگر انتقال دادند این مجموعه با شکوه و عظمت وصف نشدنی به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شد . در واقع این بنا از جمله مواردی است که گردشگران در سفر با تور بانکوک از دیدن آن پشیمان نخواهند شد چرا که این مجموعه با ساختمان های زیبایش نقطه عطفی در سرزمین لبخندها محسوب می گردد .


اطلاعاتی در مورد گرند پالاس بانکوک

مجموعه گرند پالاس یا کاخ بزرگ بانکوک با وسعتی بالغ بر 215 هزار متر مربع در مرکز شهر قرار گرفته و دور تا دور آن به دلیل حفاظت کاخ از نفوذ دشمنان با دیواری 1900 متری احاطه شده است . این کاخ بسیار خیره کننده و چشمگیر از معروف ترین بناهای تایلند و دیدنی های بانکوک به شمار می آید و در سال 1782 میلادی به دستور رامای اول به عنوان مرکز دولت و محل اقامت او ساخته شده است . این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن 18 تا نیمه های قرن 20 محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده است و امروزه میزبان گردشگرانی است که به تاریخ تایلند علاقه مند هستند .



مجموعه کاخ بزرگ تایلند با قرار گیری در غرب رودخانه بانکوک شامل ساختمان های متعدد ، سالن ها ، موزه ، کاخ های تابستانی ، مجموعه فضای سبز ، باغ و حیاط است که از چند منطقه اصلی معبد بودا زمردین (Temple of the Emerald Buddha) ، صحن بیرونی ، دربارهای میانی و داخلی با ساختمان های متعدد سلطنتی تشکیل شده است . معبد بودای زمردین در گوشه ای از صحن بیرونی در نزدیکی ورودی قرار دارد و صحن مرکزی محل اقامت پادشاهان و سالن های تجاری دولت بوده است صحن داخلی نیز محل زندگی دختران و همسران پادشاهان بوده است که شبیه یک شهر کوچک می باشد امروزه تنها دو تا از سالن ها برای عموم باز است ولی در عوض می توانید از نمای شگفت انگیز و خیره کننده آن لذت ببرید . با وجود نزدیکی کاخ گرند پالاس و معبد بودای زرین ، از نظر سبک با یکدیگر کاملا متفاوت هستند گرند پالاس سبکی اروپایی دارد و معبد بودای زرین کاملا سنتی و تایلندی می باشد .



کاخ پادشاهی به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری بانکوک هر روزه از ساعت 8:30 صبح تا 15:30 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و قیمت بلیط آن 500 بات می باشد . شما نیز اگر با تور تایلند به شهر بانکوک سفر کردید حتما بازدید از این کاخ را در برنامه گردشی خود قرار دهید .



مقالات مرتبط
جاذبه های تایلند-بانکوک

جاذبه های تایلند-بانکوک

مشاهده

جاذبه های تایلند-بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند هر ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی از مسافران یا تجاری می باشد که برای استراحت , تفریح ,گردش و یا تجارت به این شهر و کشورمی آیند.

بانکوک

بانکوک

مشاهده

بانکوک

این شهر که مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا است،در میان مردم تایلند با نام شهر فرشتگان شناخته می شود. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای جهان و یکی از پر تکاپوترین پایتخت های آسیا به شمار می اید.

بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌ دنیا در بانکوک

بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌ دنیا در بانکوک

مشاهده

بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌ دنیا در بانکوک

یکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های دنیا در بانکوک واقع شده. این باغ وحش که دارای دو بخش مجازا و اصلی است. یکی بخش که مختص نگهداری حیوانات وحشی و دیگری پارک آبی‌ که گونه‌های متعددی از حیوانات دریایی درحل زیستن می باشند.

معابد خاص و دیدنی بانکوک

معابد خاص و دیدنی بانکوک

مشاهده

معابد خاص و دیدنی بانکوک

یکی از پرطرفدارترین شگفتی‌های سنتی شهر بانکوک معبد های ان می باشد.

مراکز خرید برتر در بانکوک

مراکز خرید برتر در بانکوک

مشاهده

مراکز خرید برتر در بانکوک

وجود عواملی چون جاذبه های دیدنی ، معابد بودایی ، مجسمه های غول پیکر ، کاخ های پر زرق و برق ، هتل های متنوع ، مراکز تفریحی ، مراکز خرید لوکس و بازارهای پربار سبب شده تا بانکوک به یکی از برترین مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیا تبدیل گردد و سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر جهان باشد . مراکز خرید بانکوک متنوع هستند و اجناس برند و غیر برند را با قیمتی مناسب ارائه می دهند لذا آشنایی با مراکز خرید برتر در بانکوک به شما این امکان را می دهد تا در سفر به این شهر خریدی مناسب داشته باشید .

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

مشاهده

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

بانکوک شهری است مملو از تجربه های استثنائی که با جذابیت های فوق العاده ای که در خود جای داده مورد توجه گردشگران واقع شده و به یکی از شهرهای توریستی آسیای جنوب شرقی تبدیل شده است . در این شهر با طیف گسترده ای از دیدنی های تاریخی و مدرن و همچنین کاخ های پر رزق و برق و معابد زیبا مواجه می گردید که جلوه ویژه ای به این شهر بخشیده اند . اگر قصد سفر با تور بانکوک را دارید اولین مکانی که مشاهده خواهید کرد فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک می باشد در ادامه اطلاعاتی در مورد این فرودگاه ارائه می شود با ما همراه باشید .