پارک سافاری شنزن

شنزن به دلیل موقعیت خاص خود خیلی زود پله های پیشرفت را طی نمود و به یکی از شهرهای مدرن چین تبدیل شد . این شهر در قسمت جنوب شرقی چین واقع شده و برای گردشگران گزینه های زیادی برای ارائه دارد یکی از دیدنی های جذاب این شهر پارک سافاری (Shenzhen Safari Park) می باشد که امکان آشنایی با دنیای حیوانات را برای گردشگران تور چین فراهم می کند برای آشنایی بیشتر با این پارک با سفر آفرین همراه باشید .


درباره پارک سافاری در شنزن

گردشگران در سفر به چین علاقه مند هستند تا با گونه های جانوری مختص این کشور آشنا شوند و ان ها را از نزدیک ببینند پارک سافاری شنزن این فرصت را فراهم نموده است و در زمینی گسترده و وسیع بیش از 300 گونه جانوری از انواع حفاظت شده جهان و چین گرفته تا گونه های نادر را در خود جای داده است . این پارک که از جاذبه های گردشگری چین می باشد در شمال شهر شنزن واقع شده و در محیطی زیبا و بزرگ فرصت آشنایی با حیوانات و پرندگان را فراهم می کند . اگر همراه با خانواده و کودکان خود به شهر شنزن سفر کرده اید بازدید از این پارک می تواند از گزینه های مناسب برای برنامه های شما باشد .


اطلاعات در مورد پارک سافاری شنزن

پارک سافاری با وسعتی 120 هکتاری در کنار دریاچه شیلی واقع شده و از جاذبه های گردشگری شنزن به شمار می آید گردشگران تور شنزن با رفتن به این پارک با انواع حیوانات و گیاهان روبرو خواهند شد که در نوع خود بسیار جذاب و دیدنی هستند . این پارک اولین باغ وحش بدون قفس در کشور چین است به طوری که حیوانات می توانند در محوطه مشخص شده آزادانه حرکت کنند و از طرفی به طرف دیگر بروند . پانداها ، زرافه ها ، فیل های آسیایی ، مرغ های ماهیخوار ، کاکل قرمز ، ببرهای سیبریایی ، فلامینگوها ، چهارپایان درنده ، انواع ببرها ، خرس ها ، گرگ ها ، شیرها ، چیتاها (یوزپلنگ ها) و ... از جمله حیواناتی هستند که در پارک سافاری شنزن یافت می شوند . این مجموعه با داشتن سدی از کوه های سرسبز در قسمت های شمالی ، درست مانند مرواریدی درخشان در میان هیاهوی شهر دیده می شود و از برترین دیدنی های شنزن می باشد .



در این باغ وحش 4 تالار برای نمایش های حیوانات در نظر گرفته شده است که این تالارها عبارتند از : تالار سیرک ، تالار مخصوص نمایش فیل ها و ببرها ، سالن نمایش شیرهای دریایی و تالار نمایش پرندگان . هر روز 10 نمایش توسط گروه های مختلف حیوانات برگزار می گردند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند تالار نمایش پرندگان فضای بزرگی است که برای 100 پرنده در نظر گرفته شده است این تالار در دنیا بی نظیر است . نمایش جالب و حیرت انگیز دیگری نیز در مجموعه پارک سافاری برگزار می شود که در آن 300 هنرمند و حدود 1000 حیوان نقش دارند ، این نمایش نیز در نوع خود بی نظیراست در این نمایش فیل ها نقش رهبری را در رژه ای زیبا همراه با ببرها و شیرها و سایر حیوانات که پشت سرایشان حرکت می کنند بر عهده دارند ، در همین حین ابری از کبوتران زیبا در فضای بالای سر حیوانات دیگر شناور هستند .



مقالات مرتبط
بلندترین و مرتفع‌ترین پل شیشه‌ای جهان در چین

بلندترین و مرتفع‌ترین پل شیشه‌ای جهان در چین

مشاهده
جمهوری خلق چین

جمهوری خلق چین

مشاهده

جمهوری خلق چین

چین ( جمهوری خلق چین) یک کشور مستقل در شرق آسیاست و با جمعیت بیش از 1.381.000.000 پرجمعیت ترین ایالت در جهان است. چین یکی از گهواره های تمدن است.