پارک آبی یاس ابوظبی

در این مطلب به معرفی پارک آبی یاس ابوظبی (Yas Waterworld Abu Dhabi) پرداخته می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه تفریحی با ما همراه باشید .


درباره پارک آبی یاس در ابوظبی

در امارات مراکز تفریحی و سرگرمی متعددی ایجاد شده که گردشگران با مراجعه به آن ها می توانند هیجان درونی خود را تخلیه نموده و روزی سرشار از نشاط و سرزندگی را سپری کنند اما در میان این مراکز تفریحی به دلیل آب و هوای گرم این کشور ، پارک های آبی مدرن موجود در آن طرفداران بسیاری دارند . پارک آبی یاس ابوظبی که از بزرگترین پارک های آّبی امارات به شمار می آید کلکسیونی از بهترین وسایل سرگرمی ، سرسره ها و استخرهای متنوع را خود جمع نموده و با بخش هایی هیجان انگیز مورد توجه گردشگران واقع شده است . پارک آبی یاس که تنها تم پارک آبی امارات است با الهام از داستان و افسانه مروارید گمشده طراحی شده و در سال چهارم افتتاح خود به سبب رعایت استانداردهای جهانی و داشتن بازی های متنوع موفق به اخذ چندین جایزه بین المللی شده و هر روز بر افتخارات ان نیز افزوده می گردد . توجه داشته باشید که چند نمونه از بازی های این پارک در دنیا همتا ندارند و در هیچ پارکی به مانند آن ها دیده نشده است . مساحت زمینی که به پارک آبی یاس امارات اختصاص یافته خود از نکات قابل توجه است چرا که این مجموعه حدود 15 هکتار وسعت دارد و علاوه بر بازی های مهیج انواع امکانات رفاهی را در خود گنجانده است .


اطلاعاتی در مورد پارک آبی ابوظبی

پارک آبی یاس ابوظبی که از جاذبه های گردشگری امارات محسوب می گردد در جزیره مصنوعی یاس در فاصله 20 کیلومتری شهر ابوظبی واقع شده و مکانی مناسب و مفرح برای تمام رده های سنی از کودک گرفته تا بزرگسال و مسن فراهم نموده است . این پارک با وسعت 15 هکتاری خود 45 بازی و سرسره فوق العاده را جای داده و از برترین پارک های آبی جهان به شمار می آید . همانگونه که بیان شد این پارک دارای تم داستانی به نام مروارید گم شده است که بازدیدکنندگان در بخش های مختلف این مجموعه به دنبال مروارید گم شده خواهند بود . انواع وسایل تفریحی و سرسره های آبی گوناگون پارک آبی یاس ، فعالیت های هیجان انگیز و جذابی را برای مسافرین و گردشگران به ارمغان آورده است که می تواند مورد پسند هر بازدیدکننده ای قرار گیرد .



در مجموع پارک آبی یاس از 8 بخش مختلف تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها خود دارای بازی های متنوع می باشند بخش های پارک عبارتند از :

• بخش شاهین

• بخش جبل

• بخش دلفین

• بخش بندیت

• بخش مرح

• بخش ابوظبی

• بخش واحه

• بخش شهر جوانان

جالب آن که در میان این حجم عظیم از سرگرمی های متفاوت پارک آبی یاس ابوظبی ، چند تا از بازی های آن چون سرسره رعشه شاهین ، هیجان سوار ، سرسره داواما و رودخانه خروشان در دنیا لنگه ندارند و تنها در همین پارک آبی می توان خوشی و لذتشان را تجربه کرد . از امکاناتی که در این پراک آبی وجود دارد می توان به مغازه های سوغاتی ، کافه ها و رستوران های مختلف آن اشاره نمود که ساعاتی از روز شما را به خودشان اختصاص می دهند .


ساعت کاری و بلیط پارک آبی یاس ابوظبی

بلیط مجموعه تفریحی یاس به صورت پکیج های برنزی ، نقره ای ، طلایی و پلاتینی ارائه می شود که مراجعه کنندگان با تهیه هر کدام می توانند با بهره گیری از امکانات و بازی های مختلف اوقات خوشی داشته باشند . از آنجایی که فاصله دو شهر دبی و ابوظبی زیاد نیست گردشگران تور دبی می توانند با یک برنامه ریزی حساب شده به این شهر سفر نموده و روزی مفرح را در پارک آبی یاس سپری کنند البته بهتر است قبل از مراجعه به ساعات کاری این مجموعه که در ادامه به آن اشاره شده توجه کنند .

• ماه نوامبر تا ماه مارس : 11 صبح تا 18 عصر

• ماه آپریل تا ماه می : 10 صبح تا 19 عصر

• ماه جون تا ماه آگوست : 10 صبح تا 20 عصر

• ماه سپتامبر تا ماه اکتبر : 10 صبح تا 19 عصر



مقالات مرتبط
مسجد شیخ زاید در ابوظبی

مسجد شیخ زاید در ابوظبی

مشاهده

مسجد شیخ زاید در ابوظبی

از میان شهرهای امارات ، دبی به دلیل داشتن امکانات گردشگری متنوع شناخته شده تر است و سالانه گردشگران زیادی با تور دبی همراه می گردند تا از زیبایی ها و جذابیت های این شهر بهره ببرند اما ابوظبی نیز به عنوان یکی از شهرهای توریستی امارات جاذبه های مختلفی برای ارائه دارد که ما در این قسمت شما را با یکی از این جاذبه ها به نام مسجد شیخ زاید در ابوظبی آشنا می سازیم .

شهربازی فراری ورلد در ابوظبی

شهربازی فراری ورلد در ابوظبی

مشاهده

شهربازی فراری ورلد در ابوظبی

وقتی نامی از امارات به میان می آید ذهن بیشتر گردشگران به طرف دبی و دیدنی های آن کشیده می شود در صورتی که شهر ابوظبی نیز مملو از جاذبه های متنوع و دیدنی است که برخی از آن ها به لطف سرمایه گذاری های کلان در دنیا زبانزد هستند . این شهر در فاصله 90 دقیقه ای دبی واقع شده و گردشگران تور دبی به راحتی و با صرف زمان می توانند به ابوظبی سفر کنند . در ادامه شما را با یکی از این جاذبه ها ، شهربازی فراری ورلد (Ferrari World Abu Dhabi) آشنا می سازیم با سفر آفرین همراه باشید .

جزیره یاس در ابوظبی

جزیره یاس در ابوظبی

مشاهده

جزیره یاس در ابوظبی

جاذبه های مصنوعی در امارات فقط مختص دبی نیستند بلکه در ابوظبی نیز به دلیل ترویج صنعت توریسم و جذب بیشتر گردشگر ، هزینه های زیادی برای ایجاد جاذبه ها و مکان های دیدنی صرف شده است . یکی از جاذبه های ابوظبی ، جزیره یاس (Yas Island) می باشد که هنوز هم عملیات احداث آن به پایان نرسیده و ساخت و ساز در آن جریان دارد اما بازدید کنندگان می توانند از مراکز سرگرمی ان بهره ببرند در ادامه با سفر آفرین همراه باشید تا با این منطقه دیدنی آشنا شوید .