شهربازی فراری ورلد در ابوظبی

وقتی نامی از امارات به میان می آید ذهن بیشتر گردشگران به طرف دبی و دیدنی های آن کشیده می شود در صورتی که شهر ابوظبی نیز مملو از جاذبه های متنوع و دیدنی است که برخی از آن ها به لطف سرمایه گذاری های کلان در دنیا زبانزد هستند . این شهر در فاصله 90 دقیقه ای دبی واقع شده و گردشگران تور دبی به راحتی و با صرف زمان می توانند به ابوظبی سفر کنند . در ادامه شما را با یکی از این جاذبه ها ، شهربازی فراری ورلد (Ferrari World Abu Dhabi) آشنا می سازیم با سفر آفرین همراه باشید .


درباره شهربازی فراری ورلد ابوظبی

شهربازی فراری ورلد در ابوظبی مکان گسترده ای است که در آن می توان هیجان درونی را تخلیه نمود و سرعت را با وسایل تفریحی متنوع تجربه کرد . در فراری ورلد یا دنیای فراری می توان همراه با اطرافیان تا ساعت ها سرگرم بود و روزی بیادماندنی داشت در این مکان برای ساختن یکی از مجهز ترین شهربازی های دنیا از خلاقیت ها ، نوآوری ها و فناوری های مدرن استفاده شده و برای طراحی وسایل سرگرمی متنوع آن از انواع خودروهای آلبالویی فراری الهام گرفته شده است . در پارک فراری علاوه بر سواری های تفریحی ، به منظور آسایش و راحتی مراجعه کنندگان امکانات رفاهی دیگری نیز تعبیه شده که از جمله ان ها می توان به 5 رستوران و کافه ، پارکینگ ، دستگاه های خودپرداز ، فروشگاه ، نمازخانه ، کمد و بخش کرایه کالسکه اشاره نمود .


اطلاعاتی در مورد دنیای فراری در ابوظبی

شهربازی فراری ورلد در فاصله 20 کیلومتر ابوظبی در جزیره مصنوعی یاس واقع شده و با بیش از 20 سواری می تواند شما را به اوج هیجان و لذت برساند ساخت این پروژه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ابوظبی در سال 2007 میلادی آغاز شد و با به کار گیری نیروهای مختصص و توانمند بعد از مدت زمانی حدود سه سال در 4 نوامبر 2010 به بهره برداری رسید و درهای خود را به روی علاقه مندان گشود . این پارک با وسعتی حدود 200 هزار متر مربع بزرگترین شهربازی سرپوشیده موضوعی در جهان است و در کل مجموعه ای از بازی های متنوع و پرسرعت است که آرزوی تجربه نهایت سرعت شما را برآورده می کند . جالب است بدانید که در ساخت این پارک بیش از 12 هزار تن فولاد به کار رفته است و بزرگترین لوگوی فراری دنیا در ابعاد باور نکردنی 65 متر در 48.5 متر بر روی سقف این مجموعه حک شده است شهربازی فراری ورلد در ابوظبی به دلیل طراحی خاص ، رعایت ایمنی و سواری های مهیج ، جوایز و افتخارات زیادی را از آن خود کرده است .


بخش های مختلف فراری ورلد در ابوظبی

یکی از جذاب ترین بخش های فراری ورلد ترن هوایی فرمول روسی است که با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت سریع ترین ترن هوایی دنیاست و از زمان حرکت تا به اوج رسیدن سرعت آن فقط 4.9 ثانیه زمان می برد کل مسیر این ترن 2.7 کیلومتر است که در مدت زمانی یک و نیم دقیقه ای طی می گردد . چالش فیورانو جی تی ، ترن هوایی فلایینگ ایس ، آکادمی کارتینگ ، بازی چرخش تایر ، سواری در ایتالیا ، چالش اسکودریا ، مسابقه بزرگ بنو ، تجربه فراری سواری ، جونیور گرند پریکس ، جونیور جی تی ، کمپ آموزشی کودکان ، محوطه بازی کارواش خلیل ، به سرعت جادو ، سفر به ایتالیا ، رانندگی با قهرمانان ، نمایش تعویض تایر ، لاین سرعت ، گالری فراری ، تور کارخانه فراری ، سینما مارانلو و نمایش سرخ از جذاب ترین قسمت های این شهربازی به عنوان یکی از دیدنی های ابوظبی و جاذبه های گردشگری امارات می باشد . بلیت شهربازی فراری ورلد از تاریخ تهیه تا ۶ ماه و تنها برای یک بار استفاده اعتبار دارند .



مقالات مرتبط
مسجد شیخ زاید در ابوظبی

مسجد شیخ زاید در ابوظبی

مشاهده

مسجد شیخ زاید در ابوظبی

از میان شهرهای امارات ، دبی به دلیل داشتن امکانات گردشگری متنوع شناخته شده تر است و سالانه گردشگران زیادی با تور دبی همراه می گردند تا از زیبایی ها و جذابیت های این شهر بهره ببرند اما ابوظبی نیز به عنوان یکی از شهرهای توریستی امارات جاذبه های مختلفی برای ارائه دارد که ما در این قسمت شما را با یکی از این جاذبه ها به نام مسجد شیخ زاید در ابوظبی آشنا می سازیم .