سرزمین عجایب در دبی

وجود مراکز تفریحی و پارک های متنوع یکی از عوامل شهرت دبی در زمینه گردشگری است چرا که مسئولان این شهر برای جذب بیشتر گردشگر هزینه های بسیاری برای ساخت اماکن تفریحی صرف کرده اند که در نوع خود قابل توجه است یکی از این مراکز سرزمین عجایب در دبی (Wonderland Theme Park Dubai) است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم .


درباره سرزمین عجایب دبی

پارک ها و مجموعه های آبی در تور دبی یکی از بهترین مراکز سرگرمی هستند چرا که وجود امکانات تفریحی متعدد در آن ها سبب شده تا گردشگران در هر سنی که باشند بتوانند با استفاده از آن ها روزی هیجان انگیز و بیادماندنی را تجربه کنند . سرزمین عجایب در دبی با قدمتی بیش از 20 سال دارای شهربازی سرپوشیده و روباز و همچنین پارک ابی است و برای تمام رده های سنی تفریحاتی مهیج فراهم نموده است . این پارک که جاذبه های گردشگری دبی به شمار می آید با وسایل سرگرمی مدرن و به روز از مجهزترین و بزرگترین پارک های تفریحی در دبی است و سالانه میلیون ها مراجعه کننده دارد . شما نیز اگر با تور دبی همراه شدید این مجموعه می تواند گزینه ای مناسب و ایده آل برای تفریح شما در کنار خانواده تان باشد .


اطلاعاتی در مورد پارک واندرلند دبی

سرزمین عجایب در دبی به طور رسمی در سال 1996 میلادی به بهره برداری رسید و بعد از آن به یکی از پرطرفدارترین تفریحات دبی مبدل گشت . این پارک در کناره های پل قرهود و در نزدیکی پارک خور دبی واقع شده و در هر بخش آن سرگرمی ها و تفريحات مختلفی ارائه می گردد . تعداد بسيار زيادی از دستگاه ها و ماشين ها و وسايل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) تمامی سنين را به هيجان وا می دارد و برای آنان لحظاتی خاطره انگیز به ارمغان خواهد اورد . پارک واندرلند دبی با وسعت 18 هکتاری دارای سه بخش پارک آبی ، پارک سرپوشیده و پارک روباز می باشد و برای رفاه گردشگران چندین رستوران و فست فود در ان گنجانده شده تا آنان بتوانند در محیطی شاد غذایشان را سرو کنند .



پارک روباز این مجموعه دارای وسایل هیجان انگیزی است که ادرنالین خون را بالا می برد که از جمله این وسایل می توان شاتل ، ترن هوایی ، ماشین برقی و ... اشاره نمود . پارک آبی واندرلند دبی نیز شامل یک استخر بزرگ ، چندین سرسره آبی سرعتی ، استخر موج مصنوعی ، رودخانه خروشان و استخر کودکان می باشد . پارک سرپوشیده سرزمین عجایب دبی دارای طیف گسترده ای از بازی های کامپیوتری و بازی های مخصوص کودکان است که برای فرزندان شما می تواند مکانی مفرح همراه با تفریحات مهیج باشد .


ساعات کاری و بلیط سرزمین عجایب در دبی

سرزمین عجایب یا پارک تفریحی واندرلند از پرطرفدارترین مراکز تفریحی در دبی است و هر روز پذیرای علاقه مندان می باشد . پارک سرپوشیده و روباز این مجموعه هر روز از 10 صبح کار خود را اغاز نموده و تا 12 شب باز هستند و ساعت کاری پارک آبی واندرلند نیز از 10 صبح تا 8 شب می باشد . جالب است بدانید که پارک آبی در روزهای چهارشنبه به بانوان اختصاص دارد . افراد بالای 5 سال برای استفاده هر کدام از بخش های تم پارک و پارک آبی باید 125 درهم بپردازند ولی در صورتی که بلیط هر دو قسمت را خریداری کنند فقط باید 150 درهم بپردازند که به نظر به صرفه تر می آید . کودکان 2 تا 4 سال نیز برای خرید بلیط هر بخش باید 60 درهم و در صورت خرید پکیج باید 75 درهم بپردازند .



مقالات مرتبط
سازه شگفت انگیز خلیفه در دبی

سازه شگفت انگیز خلیفه در دبی

مشاهده

سازه شگفت انگیز خلیفه در دبی

اکثر ایرانیان زمانی که می خواهند اولین سفر خارجی خود را تجربه کنند تور دبی را انتخاب می کنند چرا که این شهر مملو از جاذبه هایی است که اصلا وجود ان ها را نمی توان در دبی تصور نمود ولی در دهه های اخیر به لطف سرمایه گذاری های کلان ، جاذبه های مصنوعی متنوعی در این شهر ایجاد شده که مورد استقبال گردشگران واقع شده است . یکی از معروف ترین دیدنی های دبی و جاذبه های گردشگری امارات ، سازه شگفت انگیز خلیفه در دبی است که در زیر به معرفی آن می پردازیم .

اوج هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی

اوج هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی

مشاهده

اوج هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی

دبی است و جذابیت های ایجاد شده به دست انسان در دهه های اخیر ، به طوری که وجود برخی از این جاذبه ها در دبی قابل تصور نیست اما با صرف هزینه های کلان در این شهر امیرنشین ایجاد شده و مورد استقبال علاقه مندان به تنوع و هیجان واقع شده است . مراکز تفریحی دبی متنوع هستند و نقش انان در جذب گردشگر قابل توجه است اوج هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی گردشگران این شهر را به وجد می آورد به طوری که اصلا گذر زمان در این مکان احساس نمی شود . در ادامه توضیحاتی در مورد این مرکز تفریحی و سرگرمی ارائه می شود .

مرکز خرید دبی مال، قلب تپنده شهر دبی

مرکز خرید دبی مال، قلب تپنده شهر دبی

مشاهده

مرکز خرید دبی مال، قلب تپنده شهر دبی

حاکمان دبی برای جذب گردشگر تلاش نموده اند تا در این شهر مجموعه ای از اولین ها و برترین ها را فراهم کنند و برای این کار هزینه های گزافی نیز صرف نموده اند . مرکز خرید دبی مال، قلب تپنده شهر دبی یکی از این برترین هاست که با طیف وسیعی از جذابیت ها توانسته خود را در دنیا زبانزد سازد در ادامه اطلاعاتی در مورد این مرکز خرید مجهز و لوکس ارائه می گردد با ما همراه باشید .

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

مشاهده

آکواریوم دبی

دبی جاهای دیدنی زیادی دارد که برای بازدید از تمامی آن ها باید وقت کافی داشت . دبی از شهرهای امارات در حاشیه خلیج فارس است و مملو از جاذبه های مصنوعی که هر یک از آن ها با صرف هزینه ای کلان در این شهر توریستی ساخته شده اند یکی از این جاذبه ها ، آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) است که از برترین ها در جهان می باشد . اگر می خواهید با این مکان جذاب آشنا گردید با سفر آفرین همراه باشید .

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

مشاهده

پارک آبی آتلانتیس دبی

مراکز خرید و تفریحات دبی حرف های زیادی برای گفتن دارند و با گزینه های متفاوت از پرطرفدارترین بخش های دبی هستند با انتخاب تور دبی می توانید از این مراکز بهره ببرید و علاقه مندی های خود را به واقعیت تبدیل نمایید . پارک آبی آتلانتیس دبی (Aquaventure Waterpark) با بخش های جذاب و امکانات متنوع می تواند از مهیج ترین برنامه های سفر به دبی باشد برای آگاهی بیشتر در مورد این مکان با سفر آفرین همراه باشید .

پارک مشرف در دبی

پارک مشرف در دبی

مشاهده

پارک مشرف در دبی

اگر قصد دارید به دبی سفر کنید احتمالا از دیدن این شهر شگفت زده خواهید شد چرا که جاذبه هایی که اصلا توقع وجود آن ها در دبی نمی رود به لطف سرمایه گذاری های هنگفت در این شهر به بهره برداری رسیده و اکنون مورد استفاده عموم قرار می گیرد . با توجه به اقلیم بیابانی و هوای گرم ، پارک مشرف در دبی (Mushrif Park) نیز یکی از شگفتی هاست که با فضایی سبز و محیطی زیبا به مکانی فوق العاده برای تفریح مبدل شده است برای آشنایی بیشتر با این مکان با ما همراه باشید .

پیست مصنوعی اسکی در دبی

پیست مصنوعی اسکی در دبی

مشاهده

پیست مصنوعی اسکی در دبی

در کشور امارات علی الخصوص شهر دبی به لطف درآمدهای هنگفت برای جذب گردشگر امکانات و جاذبه های متنوعی ساخته شده که برخی از ان ها از برترین های جهان به شمار می آیند . یکی از این مراکز دیدنی پیست مصنوعی اسکی در دبی است که در ادامه با این مجموعه تفریحی بیشتر آشنا می شویم با سفر آفرین همراه باشید .

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی

مشاهده

دلفیناریوم دبی

دبی مکان های دیدنی مختلفی دارد که برخی از ان ها با جذابیت ها و ویژگی های منحصر به فرد در جهان زبانزد بوده و سالانه افرد زیادی برای دیدن این جاذبه های زیبا با دبی سفر می کنند . دلفیناریوم دبی (Dubai Dolphinarium) مجموعه ای است سرپوشیده که علاوه بر نگهداری از دلفین ها نمایش هایی سرگرم کننده ارائه می دهد برای آشنایی بیشتر با این مکان با سفر آفرین همراه باشید .