باغ کلاسیک یو در شانگهای

با سفر به شانگهای طیف وسیعی از جاذبه های مدرن و تاریخی در اختیار گردشگران تور چین قرار می گیرد که جاذبه های مدرن در دهه های اخیر و جاذبه های تاریخی در قرن های پیش ایجاد شده اند و امروزه به عنوان دیدنی های شانگهای مورد بازدید قرار می گیرند . باغ کلاسیک یو در شانگهای با چشم اندازهای زیبا و بخش های متنوع از جاذبه های تاریخی این شهر است که در ادامه به معرفی آن پرداخته می شود .


درباره باغ یو شانگهای (Shanghai Yu Garden)

باغ کلاسیک یو در شانگهای از قدیمی ترین باغ های موجود در این شهر است که با قدمتی بیش از 4 قرن در قسمت شمال شرقی منطقه قدیمی هوانگ پو واقع شده و مناظری زیبا و چشم نواز به گردشگران تور چین ارائه می دهد . این باغ در روزهای میانی هفته می تواند گردشگران را از شلوغی و هیاهوی شهر در امان دارد و فرصتی مناسب برای استراحت و تمدد اعصاب برای آنان فراهم نماید . گرچه برای ورود به باغ و دیدن بخش های جذاب ان باید هزینه ای پرداخت گردد اما به محض اینکه وارد باغ شوید خواهید دید که این باغ کلاسیک ارزش مبلغ پرداخت شده را دارد و به هیچ وجه از مراجعه به آن احساس پشیمانی نخواهید کرد .


اطلاعاتی در مورد باغ یویوآن شانگهای

باغ کلاسیک یو در شانگهای به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری چین سالانه بازدید کنندگان بسیاری را به خود می بیند که این افراد با قدم زدن در میان این باغ می توانند نگاهی اجمالی به سبک زندگی در چین باستان بیاندازند . عملیات احداث باغ یویوآن در سال 1559 اغاز شد و بعد از طی دوره ای 18 ساله در سال 1577 به اتمام رسید این باغ متعلق به یک افسر عالی رتبه دولتی در دوران حکومت سلسله مینگ ، به نام پن یوندوآن بوده است که اختصاصا برای خانواده پن و گذراندن اوقات فراغت ایشان ساخته شده بود به همین دلیل نام آن را یو به معنای خوشحالی و خشنودی نهاده اند . باغ یو در طول عمر بیش از 400 سال خود چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته تا به شکل کنونی حفظ و نگهداری شده است این باغ در زمینی به وسعت 2 هکتار گسترده شده و به شکلی کامل ، سالن های زینتی ، عمارت هایی با طراحی های چشم نواز ، برکه های پر زرق و برق ، پل های زیگ زاگ ، پاگوداها و صخره های چشمگیر را با هم ترکیب کرده است .


جاذبه های باغ یو در شانگهای چین

باغ یویوآن یکی از جاذبه های گردشگری شانگهای به شمار می آید و هر روزه از 8:30 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان می باشد . در این باغ 6 چشم انداز اصلی توجه گردشگران تور شانگهای را به خود جلب می کند : کاخ سانسوی ، کاخ پذیرایی وانهوا ، کاخ داینچو ، کاخ هویجینگو ، کاخ یوهوا و باغ اندرونی ، که هر کدام از این بناها چشم اندازی منحصر به فرد را به نمایش می گذارند . وقتی در این باغ در حال پیاده روی هستید ، تنها بر روی اجسام بزرگ مانند ساختمان ها و پل ها تمرکز نکنید ، بیشتر زیبایی این پارک در حکاکی ها ، مجسمه های کوچک ، خطاطی ها و نقاشی هنرمندان معروف نهفته است . مسیرهای پیاده روی این پارک طوری طراحی شده که شما از روی پل های سنگی عبور کرده و برکه های پر از ماهی های کپور ، گیاهان بامبو و صخره های زیبا را مشاهده می کنید . یک بازار درست بیرون از یو وجود دارد که در آن سوغاتی های گردشگری را به فروش می رسانند ، پس اگر علاقمند هستید ، بازدید از آن را از دست ندهید .



مقالات مرتبط
برج تلویزیونی مروارید شرقی در شانگهای

برج تلویزیونی مروارید شرقی در شانگهای

مشاهده

برج تلویزیونی مروارید شرقی در شانگهای

چین کشوری است با جذابیت های خیره کننده ، به طوری که هر گردشگری تمایل دارد برای یک بار هم که شده به این کشور کهن سفر کند و جاذبه های آن را ببیند . شانگهای از مهمترین شهرهای این کشور می باشد که در دهه های اخیر به لطف سرمایه گذاری های کلانی که به منظور پیشرفت صنعت توریسم در آن انجام شده به یکی از قطب های گردشگری چین تبدیل شده و ترکیبی از جاذبه های تاریخی و مدرن را ارائه می دهد . یکی از دیدنی های مدرن این شهر ، برج تلویزیونی مروارید شرقی در شانگهای است که با ارتفاعی بیش از 450 متر یکی از مرتفع ترین برج های آسیا می باشد در ادامه شما را با این برج عظیم آشنا می سازیم .

شانگهای شهری با جاذبه های قدیمی و جدید

شانگهای شهری با جاذبه های قدیمی و جدید

مشاهده

شانگهای شهری با جاذبه های قدیمی و جدید

چین کشوری است مملو از ماجراجویی های مهیج و دیدنی های جذاب . در این کشور پرجمعیت و پهناور شهرهای زیادی وجود دارد که برخی از آن ها قدمتی هزاران ساله دارند . در ادامه شما با یکی از این شهرها با نام شانگهای شهری با جاذبه های قدیمی و جدید آشنا می سازیم .

آکواریوم اقیانوسی شانگهای

آکواریوم اقیانوسی شانگهای

مشاهده

آکواریوم اقیانوسی شانگهای

شانگهای در سال های اخیر مورد توجه دو گروه از مسافران قرار گرفته یکی مسافران کاری که برای تجارت این شهر ار انتخاب کرده اند و دیگری مسافران تفریحی به منظور لذت بردن از امکانات این شهر . به هر منظوری که به شانگهای سفر می کنید به احتمال زیاد وقتی خالی برای دیدن جاذبه های آن خواهید داشت آکواریوم اقیانوسی شانگهای (Shanghai Ocean Aquarium) از جمله مواردی است که بازدید از ان به مسافران تور چین توصیه می گردد در ادامه با سفر آفرین همراه باشید تا با این جاذبه دیدنی اشنا گردید .

موزه شانگهای

موزه شانگهای

مشاهده

موزه شانگهای

امروزه شانگهای به دلیل پیشرفت های روزافزونی که در زمینه اقتصاد و توسعه شهری در دهه های اخیر تجربه نموده در جهان زبانزد گشته و سالانه مسافران زیادی به منظور کار و یا تفریح به این شهر سفر می کنند . قصدتان از سفر به شانگهای هر چه باشد حتما خواهید توانست بخشی از زمان خود را به دیدن جاذبه های ان اختصاص دهید موزه شانگهای (Shanghai Museum) یکی از این اماکن دیدنی است که بازدید از آن توصیه می گردد برای آشنائی بیشتر با این موزه با سفر آفرین همراه باشید .